Jomey

 

Jomey is een wedding- en eventplanner voor iedereen. Voor ieders wensen hebben wij een passend aanbod. 

 

De naam Jomey is ontstaan door een combinatie van mijn voornamen (Melissa Yvonne Johanna). Ik ben vernoemd naar mijn oma's, omdat ik het een mooi eerbetoon naar hun vindt, heb ik Jo van Johanna, Me van Melissa en Y van Yvonne samen gevoegd. 

 

Ik ben 23 jaar en ben geboren en getogen in Den Haag. Den Haag ken ik op mijn duimpje. Den Haag is een mooie en levendige stad. Den Haag heeft van alles te bieden. 

 

Als klein meisje zijnde wou ik altijd prinses zijn, op een bepaalde manier ben ik dat nu ook. Alleen zorg ik er nu voor dat de prinses zich ook echt een prinses voelt op de mooiste dag van haar leven.

 

Jomey vindt het belangrijk dat de heren zich ook bemoeien met het evenement. Ook voor hun is het een van de mooiste dagen van hun leven !

weddingplanner bruiloft trouwen huwelijk babyshower babyborrel jubileum ideeën blog inspiratie den haag evenement den haag the hague

Diensten

Jomey is een wedding- en eventplanner. Wij organiseren bruiloften, huwelijksaanzoeken, vrijgezellenfeesten, babyshowers, genderparty's, babyborrels, jubileums, openingen en nog veel meer andere evenementen.

 

Een persoonlijk kennismakingsgesprek, waarbij we kijken wat ik voor jullie kan betekenen, en of er een goede klik is, is geheel vrijblijvend !

 

Mochten jullie een offerte na het gesprek wensen, dan is deze ook vrijblijvend.

 

Jomey werkt met een uurtarief van € 70,-. Bij dit uurtarief blijft het, wij vragen niet nog een percentage van de kosten van het evenement.

 

Jomey is ook in te huren als zzp'er. Wilt u hier meer over weten, neem dat gerust contact op.

 

Service

Jomey vindt het belangrijk dat de mensen zich op hun gemak voelen en dat ze alles tegen ons kunnen zeggen. 

Het is jullie bruiloft, babyshower of ander event, daar heb je een bepaald beeld bij en dat beeld moet ook zo verwezenlijkt worden.

 

Wil jij toch blauwe uitnodigingen in plaats van zwarte dan moet je dat gewoon kunnen uitspreken, wij willen ook dat het beeld dat jullie hebben, dat dat zou wordt. 

 

Wij vinden het belangrijk dat de klant ons als vriend benaderd, het hoeft allemaal niet zo formeel. Wij vinden het fantastisch om deel uit te mogen maken van jullie evenement, dat wij graag worden benaderd op de informele manier.

 

Wil je meer weten over wat wij kunnen betekenen voor u, neem dat gerust contact met ons op via de mail, via de telefoon, WhatsApp of Facebook !

 

Wil je liever een persoonlijk gesprek ook dat is mogelijk. Ik kom bij jullie aan huis of op een locatie naar jullie keuze. Dit gesprek ik geheel vrijblijvend, evenals de offerte !

Wie ben ik ?

Ik ben Melissa (bijnaam Lis). Ik ben een Hagenees en daar ben ik ook trots op (Ik spreek niet plat Haags by the way !).

 

Ik word heel blij van mensen blij maken en het in contact staan met mensen. 

 

In 2010 ben ik begonnen aan mijn allround kappersdiploma, deze heb ik behaald in 2013. Ik heb 7 jaar in een kapsalon gewerkt, daar kwam ik er achter dat ik het leuk vind om mensen blij te maken. Als kapster zijnde ben je de hele dag in contact met mensen, je hoort veel verhalen van verschillende mensen. 

 

Door lichamelijke klachten moest ik helaas het kappersvak uit (ik ben maar 1.59 groot). Toen kwam de grote vraag, wat wil ik dan gaan doen ?

 

Na veel kijken en zoeken op het internet kwam ik bij de de opleiding medewerker evenementenorganisatie. In de tussentijd werkte ik op het strand, waar ik veel in aanraking kwam met evenementen (hier bloeide de liefde voor het organiseren van evenementen op). Deze twee combinaties hebben er voor gezorgd dat ik de opleiding ben gaan volgen. 

 

Tijdens mijn opleiding ben ik verder gaan denken of wat voor'n soort evenementen ik wilde gaan organiseren. bruiloften, vrijgezellenfeesten, huwelijksaanzoeken, babyshowers, babyborrels, genderparty's, jubileums. openingen; dit zijn evenementen van de mooiste momenten in het leven. Deze momenten moeten samen de mooiste dagen van het leven vormen en die blijft bij iedereen bij. 

Dat soort evementen wil ik organiseren.